long time no see

Hej hej, ♥
jag har inte skrivit på år typ fan, jag suger på den här med uppdatering.
Igår hade vi franska prov och det gick väl sådär, sen senare hade vi typ basket intagnings prov eller nåt inför sjuan och det var väl okej, sen fick jag skynda mig hem för att ducha och allting, för jag Emma, Aida och Estela skulle på bio. Kan ni gissa vilken film det var? ;) Vi såg iallafall " 17 again " med Zach Efron haha skit bra och rolig rekomenderas verkligen. Det var iallafall skit kul och jag kom hem ungerfär 9, mamma hade köpt typ kanderade jordnötter skit gott jag åt upp hela burken typ. Jag funderar på att göra egna hemma, det verkar inte så svårt.
 Det var allt, ses! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0