workout! (stavning)

Jag har haft värsta workouten idag!

Jag och min syrra skulle ju lämna min lillebror på kalas, så vi bestämde oss för att cykla dit för det skulle ju gå betydligt snabbare. Så vi cyklade dit och lämna han se åkte vi hem. Sen så ville min syster cykla mer så vi +min kusin och mulki ( hon kom till oss ) cykla åt kina eller vetefan vart vi åkte , vi åkte runt o runt o runt överallt och det var über jobbigt. Jag tror vi cykla 1 och en halv timme eller nåt. Skit bra träning för mig, för jag behöver det också. Skit bra träning för låren och så var det så härligt väder oxå. nu får jag försöka att inte småäta innan middag för jag känner mig skit duktig.

Ska checka lite på pea nu, skit onödigt vet inte varför jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0