oj oj !

( Rubriken är opassande, men aja )
HEJ!! Nu så skrev jag inte igår för att jag var trött :P men jag kan berätta om måndag lite snabbt.
Igår åkte klassen till kungsträdgården för att åka skridskor, det var skit kul och smärtsamt!! jag ramlade skit många gånger och mina byxor fasnade på isen två gånger, i mina försök om att få Mirande att ramla. När vi hade åkt lite gick vi till donken och köpte mat därifrån och gick tillbaka till vår plats ( var tvungna att äta ute ) när vi hade ätit så åkte vi igen.

Hahha det var skit kul!! och jag tog jättemånga bilder men de är på Estelas mobil så jag kan inte ladda upp de, men Emma hade de på sin blogg så jag snor de och visar de här ;)


emma är glad!!

Emma fick mig!

M,E,T,E

Ibbe är glad ;)

alla ser glada ut? :O

haha :s

Emma pratar ..

Jag, elin och miranda.

Emma, Miranda och Jag ;)
Det var några av bilder från skidskordagen 9/2-09 ;)
Nu måste jag gå lillebror ska ha datan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0