Tillbaka, typ?

Nu har jag inte skrivit på typ två hela veckor :o!! jag vet lång tid men nu är jag tillbaka .. för gott hoppas jag ( nej det går inte för jag ska flytta till amerika, bara en vild dröm jag har ). Jag har gjort en helt ny design om ni har märkt det, ( kanske inte den bästa designen )  ( oj! märkte att den blev väldigt rosa :P )men den blir det ett tag tills jag gjort en bättre.

Idag på skolan blev det hamburgare! väldigt ovanligt och sälsynt i vår skola efter som vi alltid får skit mat men iallafall det var gott ;) . Vi får typ hamburgar 1 gång per termin så det var väl första och sista gången vi fick hamburgare denna termin. Ska inte sitta och skriva om hamburgare nu, men jag har brist på bra inlägg. Jag vet inte vad jag ska skriva om, jag behöver hjälp med det. OKEJ nu blev jag hungrig ska gå och kolla vad som finns i köket shit är galet hungrig. Ses sen då / Trilly <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0