ahh...

Ni märker ju att jag bloggar mindre och tråkigare. Men det är för att jag är på skolan och har basket så jag hinner inte skriva lika mycket varje dag. Så det blir några dagar då jag inte skriver, som igår.

Apropå igår .... jag läste ut twilight boken "om jag kunde drömma" igår. Och det är inte förenst man kommer till slutet man fattar varför boken har den titeln, den var skit bra!! och nörden som jag är, håller jag på att läsa om den, eller lite iallafall tills imorgon för då ska min syster låna den av mig, så snäll som jag är. Asså ni fattar inte, eller kanske de som har läst den, förstår hur bra den är.  De har rätt, den är jävligt beroende framkallande, jag som normalt aldrig läser (förutom i skolan då jag måste) har läst en bok som jag är helt förälskad i.Och är fan kär i Edward gahh men ändå har jag inte sett filmen än och jag vill verkligen göra det,.Jag skulle kunna läsa den om och om igen! Men det får vänta.. för jag ska köpa uppföljaren "När jag hör din röst" typ imorgon eller när jag hittar den. "Twilight" är iallafall den bästa kärleks och fantasi berättelsen som nånsin gjorts!

Ska gå och läsa lite i min färdiglästa bok. ;)♥

Kommentarer
Postat av: Mimisha

Ska kanske köpa den :D

2009-01-18 @ 12:06:46
URL: http://mmiimmii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Känns som jag e den enda som inte sett lr läst twilight måste ju göras snart!

2009-01-18 @ 21:38:27
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0