har varit sjuk :/

Idag gick jag inte till skolan, för jag hade ont i huvudet och mådde illa. Så jag missade basketprofilen, det suger men nu är det så. Så jag spendera nästan hela dagen i sängen med boken "om jag kunde drömma" som jag sa att jag skulle köpa igår vilket jag gjorde. Jag har kommit nästan halvvägs in och den är skit bra! Från början var den lite tråkig, men jag gav den en chans, och den blev mer intressant. Nu ligger jag på kapitel 11 "Komplikationer". Det är ganska långt men boken har 24 kapitlar ändå. Jag tror jag ska fortsätta läsa den men jag vill inte ta slut på boken. Jag tror jag kommer läsa klart den imorgon eller övermorgon, eller på helgen. Har precis gjort klart matteläxan som ska vara inlämnad imorgon.
 

; Foto: jag


Sen ikväll klockan 20.00 går " americas next top model" 11 på trean.

Bild lånad från " Google " .
Jag tror att jag ska läsa ur boken iallafall, iallafall ett kapitel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0