lalalala

Jag kom hem för kanske två timmar sen.  Jag var ju i centrum med Emma, estela och Mulki. Vi gick först till donken och åt där asså vi satt där skit länge. SEN åkte vi till hökarängen och köpte läsk och godis. Sen skulle vi tillbaka till farsta men Emma ville typ inte? så då var det Mulki estela och jag kvar. Vi gick till BOKIA för jag skulle kolla efter boken " om jag kunde drömma " och jag hittade den. Så jag ska köpa den imorgon kanske. *HOPPAS* pappa ger mig pengar. För jag har hört att "twilight" böcker är skit bra och beroende framkallande. vi får se om jag tycker det. Jag har ändrat header om ni märkte det? den är fortfarande ful men vad ska man göra? den står tills jag gjort någon bättre.



 // T'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0