long time no see/ foto extra!

Nu så har jag inte skrivit på två dagar. Och jag ber om ursäkt men allt jag kan säga är : SKOLAN! så där, hihi.
Idag iallafall hade vi match, och jag var i mitt livs sämsta form och jag skyller på lovet. Vi förlorade, kommer inte ihåg hur mycket. Efter matchen gick jag, estela, mulki hilina och hennes kompis naomi till centrum. Gissa vad vi gjorde där? *trumvirvel* please? vi åt på donken! vilket vi alltid gör när vi är i centrum och efter varenda matcher. Men jag ska sluta nu, det ska vi allihopa men inte än .... på måndag har vi bestämt. När vi hade ätit klart så gick Naomi hem och resten gick till STADIUM tror jag? efter stadium gick vi till ginatricot och provade kläder. Vi tog massor med kort såklart och vi var i gina i kanske 2 timmar. Väldigt lång tid, det var inga i affären när vi kom ut från provhyttarna heller så det gjorde det hela mer pinsamt.

Hilina mötte sin pappa och bror så hon gick hem med de. Då var det jag, Estela och Mulki kvar.
Mulki skulle köpa bröd till sin mamma. Så vi gick först till konsum men där fanns ingen, så Mulki ville gå ändå till ica.
Jag orkade absolut inte så jag gick hem. Och nu är jag hemma och laddar upp alla bilder. Här kommer några av de många bilderna:


Jag och Hilina, bebo <3

Jag sitter på golvet, suddig,

Jag ♥ Hilina

Jag,

Jag,

Estela och Hilina <3

JAG OCH MULKI <3

Mulki, jag Hilina och Estela <3 ( enda bilden på oss alla tillsammans )

Det var några av alla bilderna vi tog idag. Om jag hade tagit med alla hade ni nog tröttnat ;) OHH! nu måste jag gå och ladda upp alla bilderna på pea också. Ibland suger livet ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tack så jättemkt:D din blogg var också väldigt fin!!

2009-01-11 @ 13:02:52
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Prinsessan Mariah

bra blogg :D

2009-01-11 @ 13:11:11
URL: http://prinsessanmariah.devote.se
Postat av: Anonym

Tror jag skall skriva ut bilderna och ge dem på gina tricot i farsta...

så vet de vilka de skall ta och kolla om ni kommer dit igen.....

.det är en klädaffär ingen lekstuga....har ni tänkt på att de missar kunder på att såna som ni går dit och leker!!!

2009-01-14 @ 15:19:01
Postat av: Trilly

" AMONYM " du kan väl börja med att skriva ditt namn. och bara så att du vet så visste de att vi tog kort och tydligen var det inga problem för den.

2009-01-14 @ 17:29:14
URL: http://trilly.blogg.se/
Postat av: Trilly

" AMONYM " du kan väl börja med att skriva ditt namn. och bara så att du vet så visste de att vi tog kort och tydligen var det inga problem för de.

2009-01-14 @ 17:32:36
URL: http://trilly.blogg.se/
Postat av: Trilly

och för det andra så tog vi kort för att se vad vi skulle köpa och måste du veta så köpte jag leggins som jag hade provat!! för det tredje skaffa ett liv din patetiska "person" !!

2009-01-14 @ 17:34:23
URL: http://trilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0