oh nej!!

Shit! skolan börjar imorgon och jag är inte alls redo. okej kanske redo, men jag vill inte tillbaka dit. Det har varit så skönt med lov. Kommer sakna lovet enormt, men jag kommer över det under 1 sekund. Det gör jag alltid. Idag har jag absolut inga planer om vad jag ska göra, får se bara ;). Idag vaknade jag rätt Så tidigt faktisk några minuter över elva. Rätt så tidgit nu när det är lov .... åhh och sen måste man vakna tidigt imorgon nu när skolan börjar. Men snart så kommer jag bli van och det kommer inte vara några prblem. Min absolut favorit färg är numerna rosa, innan var det blå men jag har ju alltid gillat rosa men blått var min # 1. Nu är det pink, pink , pink!! därav min rosa header / som står förtillfälle ;)

Rosa skor ... själv skulle jag aldrig bära de, de var rätt fula faktist men de är ju rosa så.

Nu ska jag gå och ducha lite snabbt, eller det är vad jag säger men jag stannar alltid där i kanske en timma och får russin fingrar  hahah,sen så tror jag att jag kommer tillbaka och bloggar lite till. annars hej då, babies! ♥

Kommentarer
Postat av: nea

Åh ska du va kul då kan ja följa din:D

2009-01-07 @ 14:28:57
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0