squerdans+majbrasa

Hello, bunnies!

Skrev inte igår för jag kom hem sent.
Men iallafall igår på våran skola hade vi squerdans (skitkul) sak som vi har varje år, varje klass i skolan tävlar om vem som dansar bäst och alla klasser har olika teman. Vårat tema var "ewatema" vi hade tröjor där det stod I♥ewa med pannband där det stod samma sak.( min lärare heter ewa) Våran klass kom till final men 9b vann hela tävlingen ( min syrra går i den klassen ) så det svider lite mer ;) haha nejj det gör faktist inget att vi inte vann för vi var bäst, helt klart!

Sen på kvällen var det majbrasa i typ skönstaholm, jag estela,aida,fatima,emma och elin gick tillsammans. Jag och ellen (elin) hade kul, vi hade druckit energydricka (stavning) och efter blev vi fan as flummiga, hela min värld var sned haha, man kunde tro att vi var fulla men det var vi INTE!. HAHA sen var vi där med några andra killar och typ hängde?`det var skitkul även fast jag aldrig fick min "kallesprätt" (en dricka).

Idag fyller min lillebror 7år, stor pojke nu!! ♥


                
                (tröjan)
               
                (pannbandet)


Kommentarer
Postat av: e

haha ellen & sushi , jag garvar (: ♥

2009-05-02 @ 15:59:13
URL: http://elliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0