VILL NI SE DOM?

Jag vet att ni vill se bilderna från åland, jag bara vet det. Det kommer ni också ....... men senare, feel the pain :/ allvarligt jag har inte änns laddat upp dom så det kommer ta lite tid, tog över 300 bilder där. Tålamod är nyckeln...........till lycka, driver. jag kommer nog inte visa alla för det orkar ingen inte änns ni se, så det bilr bara dom bästa bilderna. Idag och imorgon är vi lediga för det var typ kristihimlenfärd eller nåt, så jag var bara i skolan en dag den här veckan och igår gjorde vi inget förutom rast och träffa våra nya klassmates till sjuan som jag berätta igår. what ever. Jag har fortfarande pyjamas på mig och jag vaknade för två timmar sen men det är verkligen skit skönt och jag orkar inte röra mig ur fläcken. OK. mitt inlägg blir bara mindre och mindre intressant så jag ska sluta innan det är försent... för självförstöring eller nåt. Ses senare när jag har laddat upp bilderna på riktigt den här gången om inte imorgon.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0